Nepal Media Group
Dec 13 ,2025
के तपाईँ फोटोसप (Photoshop) चलाउन जान्नुहुन्छ? के तपाईँ यसमा प्रोफेसनल डिजाइन गर्नुहुन्छ? यदि तपाईँलाई फोटोसप राम्रोसँग आउँछ भने यो ब्लग तपाईँका लागि नहुन सक्छ। तर, यदि तपाईँ भर्खर सिक्दै हुनुहुन्छ र एउटा सिम्पल (Simple) तर काम लाग्ने ब्यानर वा फ्लेक्स कसरी डिजाइन गर्ने भनेर सोचिरहनुभएको छ भने, यो जानकारी तपाईँका लागि हो।
आज हामी ६ फिट लम्बाइ र ३ फिट चौडाइ भएको एउटा साधारण ब्यानर डिजाइन गर्न सिक्नेछौँ। यो डिजाइन कुनै जटिल कलाकौशल (Aesthetics) नभई एउटा सफा र स्पष्ट सन्देश दिने उद्देश्यले तयार पारिएको हो।
आउनुहोस्, सुरु गरौँ:
१. फाइल सेटअप (File Setup)
सबैभन्दा पहिले फोटोसप खोल्नुहोस् र ‘New File’ मा जानुहोस्। ब्यानर डिजाइन गर्दा साइज (Dimensions) र रेजोलुसन (Resolution) एकदमै महत्त्वपूर्ण हुन्छ।
Size (साइज): हामीलाई ६ फिट x ३ फिटको ब्यानर चाहिएको छ। फोटोसपमा इन्च (Inches) मा काम गर्न सजिलो हुन्छ।
Width (चौडाइ): ६ फिट = ७२ इन्च (१२ x ६)।
Height (उचाइ): ३ फिट = ३६ इन्च। तर, ब्यानर बोक्नका लागि माथि पाइप राख्नुपर्ने भएकाले हामीले ६ इन्च एक्स्ट्रा राख्नुपर्छ। त्यसैले कुल उचाइ ४२ इन्च राखौँ।
Resolution (रेजोलुसन): प्रिन्टिङको लागि कम्तीमा २०० ppi चाहिन्छ, तर राम्रो क्वालिटीको लागि ३५० ppi राख्नु उपयुक्त हुन्छ।
Color Mode: प्रिन्टको लागि भए पनि अहिलेको आधुनिक प्रिन्टरहरूले RGB सपोर्ट गर्ने भएकोले RGB मै राख्दा हुन्छ (वा CMYK पनि छान्न सक्नुहुन्छ)।
२. जुम इन र जुम आउट (Workspace Management)
काम गर्दा स्क्रिनलाई सानो-ठूलो बनाउनु पर्ने हुन्छ। यसका लागि किबोर्डमा रहेको ‘Alt’ बटन थिचेर माउसको Scroll Wheel (घुर्की) घुमाउनुभयो भने सजिलै जुम इन र जुम आउट गर्न सकिन्छ।
३. लोगो र लेयर्स (Logo & Layers)
आफ्नो कम्प्युटरमा भएको संस्था वा कम्पनीको लोगोलाई ‘Drag and Drop’ गरेर क्यानभासमा ल्याउनुहोस्।
लोगोको साइज बढाउन वा घटाउन ‘Shift’ थिचेर तान्नुहोला, जसले गर्दा लोगोको आकार बिग्रिँदैन।
Layer को महत्त्व: फोटोसपमा हरेक नयाँ कुरा (फोटो, टेक्स्ट, सेप) को छुट्टाछुट्टै लेयर बन्छ। यसले गर्दा पछि कुनै एउटा कुरा मात्र सार्नुपर्यो वा परिवर्तन गर्नु पर्यो भने अरूलाई असर नगरी सजिलै गर्न सकिन्छ।
४. टेक्स्ट (Text) राख्ने तरिका
‘Text Tool’ (T) छान्नुहोस् र ब्यानरमा लेख्नुपर्ने कुरा टाइप गर्नुहोस्।
फन्ट (Font) छान्दा ब्यानरको लागि अलि मोटो र टाढैबाट प्रस्ट देखिने फन्ट (जस्तै: Bebas Neue Bold) प्रयोग गर्दा राम्रो हुन्छ।
शिर्षक (Heading) ठूलो र अरू विवरण (ठेगाना, वेबसाइट) अलि सानो फन्टमा राख्नुहोस् ताकि हेर्ने मान्छेले मुख्य कुरा सुरुमा देख्न सकोस्।
एउटा टेक्स्ट लेयर बनाइसकेपछि त्यसलाई डुप्लिकेट (कपी) गर्न किबोर्डमा ‘Alt’ थिचेर त्यो टेक्स्टलाई तान्नुभयो भने अर्को टेक्स्ट लेयर बन्छ।
५. पाइप पकेट (Pipe Pocket) छुट्याउने
हामीले सुरुमा ३६ इन्चको ठाउँमा ४२ इन्च उचाइ राखेका थियौँ। त्यो माथिल्लो ६ इन्च भाग चाहिँ ब्यानर समात्न वा पाइप छिराउनको लागि हो।
त्यसलाई चिनारी दिनको लागि ‘Rectangle Tool’ प्रयोग गरेर माथि एउटा ६ इन्चको बक्स वा सेप बनाउनुहोस्।
यो भागमा कुनै महत्त्वपूर्ण अक्षर वा लोगो नराख्नुहोला, किनकि यो भाग पछि मोडिनेछ।
६. रङ र ग्रेडियन्ट (Color & Gradient)
सादा सेतो ब्याकग्राउन्ड अलि खल्लो देखिन सक्छ। त्यसैले यसलाई आकर्षक बनाउन ‘Gradient’ (दुई वा दुईभन्दा बढी रङको मिश्रण) प्रयोग गर्न सकिन्छ।
ब्याकग्राउन्ड लेयरमा जानुहोस् वा नयाँ सेप बनाउनुहोस्।
‘Layer Style’ वा ‘Properties’ मा गएर Gradient Overlay छान्नुहोस्।
संस्थाको लोगो वा ब्रान्ड कलरसँग मिल्ने गरी (जस्तै: आकासे निलो वा गाढा निलो) रङको ग्रेडियन्ट राख्नुहोस्।
७. अन्तिम जाँच (Final Review)
डिजाइन सकिएपछि:
सबै अक्षर सही छन् कि छैनन् (Spelling) चेक गर्नुहोस्।
वेबसाइट वा फोन नम्बर स्पष्ट छ कि छैन हेर्नुहोस्।
एलाइनमेन्ट (Alignment) मिलेको छ कि छैन जाँच्नुहोस्।
यति गरेपछि तपाईँको फाइल ‘Save’ गर्नुहोस्। सुरुमा यो ड्राफ्ट क्लाइन्टलाई देखाउनुहोस्। उनीहरूले ‘Okay’ भनेपछि मात्र फाइनल प्रिन्टको लागि पठाउनुहोला।
निष्कर्ष:
ब्यानर डिजाइन गर्दा सधैँ धेरै इफेक्टहरू राख्नुपर्छ भन्ने छैन। सफा, स्पष्ट र सन्देशमूलक डिजाइन नै सबैभन्दा राम्रो डिजाइन हो। आशा छ, यो ब्लगले तपाईँलाई फोटोसपमा ब्यानर डिजाइनको सुरुवात गर्न मद्दत पुर्यायो होला।
तपाईंको आवाजलाई विश्वसम्म पुर्याउने एउटा प्लेटफर्म
NepalTalks अमेरिकाबाट संचालित डिजिटल प्ल्याटफर्म हो । जसले अमेरिकामा रहेका नेपाली समुदायका कथा, अनुभव, र सफलतालाई विश्वमाझ पुर्याउँछ। हाम्रो उद्देश्य हो:
- सांस्कृतिक प्रवर्द्धन: नेपाली भाषा, कला, र संस्कृति जोगाउने।
- व्यवसाय प्रवर्द्धन: नेपाली व्यवसायलाई अन्तर्राष्ट्रिय स्तरमा परिचित गराउने।
- समुदाय निर्माण: नेपाली डायस्पोराका आवाज र अनुभवहरूलाई जोड्ने।
हामी अन्तर्वार्ता, पोडकास्ट, भिडियो स्टोरीज, र लेखहरू मार्फत तपाईंको व्यवसायलाई प्रवर्द्धन गर्न प्रतिबद्ध छौं। मन परेमा लाइक, सेयर, र सब्सक्राइब गर्न नबिर्सनुहोस्।


